2024 m. spalio 15 d., antradienis

Tinginys "Lotus Biscoff"

Internetas pastaruoju metu gausus kepinių / desertų su "Lotus Biscoff" gaminiais. Pamačius receptą Aurimėlio virtuvėje susigundžiau pagaminti ir aš. Taigi šiandien dar vienas tinginio variantas. Prisipažinsiu, man klasikinis variantas (kurį gaminti mane išmokė mama) man yra skanesnis. Aš matyt esu klasikos megėja, bet pabandyti tikrai verta. Skonio reikalas :)



400 g karamelizuotų sausainių kremo "Lotus Biscoff "
apie 400 g kondensuoto pieno
300 g sviesto
320g sausainių "Gaidelis" (ar kitų mėgstamų)
250g "Lotus Biscoff" sausainių
50g smulkintų sūdytų pistacijų




Į puodą dedame sviestą, karamelizuotų sausainių kremą, kondensuotą pieną. Kaitiname ant silpnos ugnies kol sviestas ištirpsta ir maišome kol viskas susijungs į vientisą masę.
Į gautą masę dedame smulkintus sausainius ir pistacijas. Viską gerai išmaišome ir dedame į formą. Paliekame sustingti. Papuošiame pagal savo norus.


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą